GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



1 februari 2009

Så underbart!!

Vet att jag sagt att jag inte skall sitta framför datorn i dag, men jag måste bara säga att det är så jävla härligt med solsken!!!! Nu lyser solen här i Göteborg och om man bara tittar rakt ut, och inte ner, åt sidorna eller på termometern, kan man nästan tro att det är sommar! Åhhh, underbara, underbara, efterlängtade sommar!!!!!! Och vår!

Jag vaknade kl. 09.30 och klev upp för ca 20 min sedan. Nu messar jag med Åskan och skall strax äta frukost. I dag blir det en dag i sängen, bestämde jag i går kväll. Nu när jag vaknade har jag väl inte samma våldsamma lust till det, men bestämt är ju bestämt. Dessutom är det INTE tråkigt att få befinna sig i min gigantiska säng: läsa, äta, måla naglarna och vila! Fast jag måste förstås ut på en liten promenad någon gång under dagen, där grädde och kaffe skall införskaffas och ett paket hämtas ut (röda ballerinaskor från LaRedoute, yay!). Vore det inte så att jag skulle upp tidigt i morgon bitti, hade jag säkert kunnat övertala mig själv om att det där, det kan jag ju lika väl köpa i morgon. Men icke, kl. 05 är inget öppet i ***! En dag, en dag skall jag bo i stan ..


Nu, frukost och kaffe!!!

Inga kommentarer: