GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



2 mars 2009

Underbara måndag!

Nu råkar jag vara en sådan där människa som älskar att gå upp tidigt. Jag är helt enkelt nattjobbsskadad! Fast i morse var det lite tungt, det var det. I går kunde jag först inte somna på jättelänge, och när jag väl hade börjat "tona in" i någon slags sömndvala, började jag hosta, blev klarvaken, hostade mer, fick gå upp efter halstabletter och fick sedan helt enkelt börja om insomningen igen .. Så jag har väl sovit 5-6 h inatt ungefär. Men, men!

Skall till skolan om en timme och lite till. Har precis ätit frukost. Tentan gick bra, det tror jag. Det kändes så :) Får se när rättningen kommit! Nu sitter jag här och är smålyrisk över att det faktiskt verkar som att det kommer att bli ljusare i år också - helt otroligt! Konstigt det där, vartenda år BLIR det ju ljusare, men ändå tvivlar man (=jag) vartenda år! Nu sitter jag här och headbangar till Metallicas nya skiva, hehe .. Älskar den!!

Och vet ni? I dag skall en viss fröken köpa gymkort!!! Woohoo! Struntar i min dåliga handled; tills jag köpt ett handledsskydd skall jag helt enkelt köra kondition/förbränning samt ben, rumpa osv. Egentligen allt utom överkroppen. Det kanske inte är till 100% kul (att handleden hindrar mig), men det är som det är! Min vaga förhoppning om att det jävla fanskapet (=handleden) kanske höll på att bli bättre, den stämde inte. Istället gör den precis lika ont som vanligt, suck.

Nu skall jag sminka mig! Puss! !!!


Inga kommentarer: