GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



6 maj 2009

Gotta love the charkuteri with the grovsenap!

Sitter här nu som den största nörden och äter framför datorn, samtidigt som jag skriver på min grej om Twin Peaks, sms:ar och surfar lite allt möjligt. Jag har fått mycket skrivet, men det är fortfarande för tidigt för att börja "narrow it down". Jag brukar alltid skriva så - mitt sätt att skriva är att sätta mig ner och skriva och se vad som händer, utan att bestämma innan. Något annat fungerar inte för mig, det är begränsande och begränsningar är stress och oro och improduktivitet.

Nu skall jag återgå!


Mmm, you gotta love the charkuteri with the grovsenap!


Inga kommentarer: