GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



17 maj 2009

Jag är tillbaka från Stockholm!

Jag hade jättekul, återupptäckte en gammal vän (kanske mer vänner nu än någonsin?) och gjorde mitt bästa på antagningsprovet. Vad mer kan man begära?

(Förutom att komma in på mitt program och få flytta till Stockholm, då, hehe. Vilken vacker stad det är!! Jag känner mig svekfull mot Göteborg, men vad fan. Wow!)


5 kommentarer:

Shy sa...

Argh, den bakgrunden gör nästan kommentarerna oläsliga!!
Ändra till annan färg! Snälla!

Den tjocke konsulten sa...

Inse att du tusen gånger hellre vill bo och studera i Sthlm än uppe i lapphelvettet! :)

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Shy.

Vad menar du? De syns ju bra? Är det färgen, eller vad?

DTK.

Joo, men det VILL jag! :) Fast inte så att jag skulle banga Umeå, om det vore min enda chans.

Shy sa...

Den ljusrosa bakgrundsfärgen på din blogg gör länkarna till Kommentarer osv nästan osynliga... Det var det jag avsåg.

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Shy.

I shall fixa det! Lovar!