GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



18 maj 2009

Kl. 14.

Klockan 14 har jag ännu inte ätit frukost, men jag har druckit kaffe och läst ALLA bloggar jag brukar läsa. Jag har även borstat tänderna, men inte börjat med plugget. Till i morgon skall vi ha gjort klart ett tal och hållit det. Fy fan vad trist! Jag verkligen hatar retorik och har aldrig varit ens det minsta intresserad av det. Jag har inga problem att prata när det är något jag vill ha sagt, liksom. (Jo, jag vet att retorik inte riktigt är det, men whatever.) Jag funderar på att helt enkelt skita i det. Och så missade jag att vi hade lektion i morse. Skit. Så sugen var jag alltså på att tillbringa lite (mer) tid med min pojkvän.

Nu skall jag äta frukost.


Inga kommentarer: