GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



27 juli 2009

Just snyggt, just snyggt!

Jag somnade så fint i går kväll kl. 23. Jättetrött och i ett perfekt sleeping mode. Vaknade jättevarm och vrålhungrig kl. 03. Efter två timmars försök att somna om, insåg jag att enda sättet skulle vara att gå upp och äta frukost. Sagt och gjort, och jag la mig igen kl. 07. SOV TILL 17.30. FÖRBANNADE JÄVLA SKIT. Så nu blir det till att äta något och sedan knarka något. Jag måste ju få sova i natt!

Nu skall jag dessutom börja med att inte sova så länge på dagen när jag har jobbat. Till typ kl. 14. Det är nitton nätter kvar av sommarjobbet, det är inte så mycket. Det skall bli skönt när de är över!


3 kommentarer:

Sarah sa...

Ja du, livet är intressant minst sagt!
har du tradera lägg bud, annars kan vi nog lösa de ;) KRAM

Nimfraud sa...

Hahahahha.....

KYSS PÅ SIG

/NIMFRAUD

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Nimfraud.

KYSS på den bäste bloggaren!! :D