GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



6 augusti 2009

Semester, wiihoo!

Nu har jag semester i nio dagar. Fantastiskt härligt!!! Jag behöver sömn och vila mer än (den påstådde) Jesus behövde komma ner från (det påstådda) korset.

I helgen blir det bara alone-time - fixa, pula, läsa, sova, sova. På måndag klockan tolv står jag på Centralen och gråter, för då kommer Hjärtat äntligen hem. Efter några kärleksdagar blir det lite vänumgänge, lite vin, lite mat, eventuellt lite Magnus Betnér. Och slutligen, från och med nästa lördag då min semester är slut, är det endast nio jobbnätter kvar. Jag klagar egentligen inte, då jag har tjänat en hel del pengar - men jag har slitit som en slav.

Jag inledde min semester med denna fantastiskt fina rosett/brosch i korall och beiget. Jag anser nämligen att allt skall firas - och det så mycket man bara kan.



Inga kommentarer: