GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



9 oktober 2008

Jabba the hut.



Oj, oj. Denna låt skickade HAN till mig för några dagar sedan. A thousand kisses deep med Leonard Cohen. Vilken jobbig låt, vilken jobbig låt. Den är så vacker att den tar ner mig.

Nåja. Kom nyss hem från jobbet. Hade en massa blogglust och saker att säga - men min dator seeegade så, så när jag väl hade fixat det hann jag bli trött. Haha.

Men vet ni en sak? Ni vet det där brandlarmet på jobbet för några dagar sedan? Vet ni vad det var, VET NI DET? En GLIMTTÄNDARE!!!!!! En jävla GLIMTTÄNDARE!!!!!!!!!!!! Fan alltså, jag blir så förbannad. Så mycket uppståndelse för ingenting!! (Precis som vanligt, suck.)
(För er som inte vet vad en glimttändare är, är det den man byter ut när man bytt ut ett lysrör och inget händer. Den finns inne i själva armaturen.)

Nu skall jag gå lägga mig. När jag vaknat, ätit frukost, duschat och sminkat mig (och pluggat lite om jag hinner), skall jag iväg till HONOM på middag. Lagad middag av någon annan är aldrig fel!! Älskar när någon lagar mat till mig, hur gulligt är inte det? Dessutom skönt att slippa bry sig om vad man skall äta en dag åtminstone ;)
Mitt största frågetecken för dagen är hur jag skall klä mig. Jag skall ju till jobbet sedan, så frågan är om jag skall klä mig för en träff eller för jobbet därefter? Det vore mycket mera jag att klä mig för träffen, men samtidigt just därför kanske bra (eller något) att .. Nej, men gud, vad är det jag säger? Klart jag skall klä mig för träffen!!

Nu skall jag gå lägga mig. Ju snabbare jag somnar, desto snabbare får jag mat. Eller eehhh, får jag träffa honom, menar jag. Höhö.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Nu har du väl redan gått iväg till din träff (och jag är sååå nyyyfiken!!) men annars hade du kunnat klä upp dig för träffen och sedan ta med andra kläder till jobbet:). Kram baby!

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Sandy.

(Det kommer, det kommer!! ;) )

Ang. det sista: Men orka!! :)

Kramkramkram!!!