GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



8 januari 2009

Nu börjar det likna något!

Snart skall jag åka och klippa mig. Upprepade sminket från i går, då jag tyckte att det var så fint och så skoj att lägga. Fast jag gjorde det intensivare, och därmed roligare, denna gång. Eller så känns det bara intensivare eftersom jag la det tidigare på dagen i dag än i går?


Utan blixt.

Med blixt. Blixten dödar färgerna en del.

Rouget lades med det ashäftiga Desire från NARS och "allmänt" på kinderna, som underlag, Pick me up Pink från Everyday Minerals. Chockrosa for the win!


Håret är superflottigt (Jävla p-piller! Nu har jag i alla fall slutat med dem.) och uppsatt (snarare ihopklistrat) i en hästsvans.


Jag är så enormt TRÖTT. Det syns i (och inte minst under) ögonen ..

I övrigt sitter jag och lyssnar på diverse hårdrock, metal och black metal från min iPod. Kul!! Jag längtar så till våren, sommaren och värmen .. och Metaltown kommer ju inte att bli alldeles fel!

Nu måste jag klä mig och börja röra mig mot bussen. Skall inte bli så väldans "spännande" att se hur denna nya frisör är - det jag vill är att ha tillbaka Frida.

PS. I kväll skall jag och min pojkvän fira jul!!! :)


10 kommentarer:

Anonym sa...

God jul!

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

SötMint.

Hehehe! ;)

Anonym sa...

Hoppas klippningen blev bra =) kram

Anonym sa...

Okaj, nu vill vi faktiskt veta hur jul var i år!

Anonym sa...

I helgen blir det dejt #5, håll tummarna! ;)

Och God Jul till er med!

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Skate.

Som sagt, oh yes!! :)

Mint.

När jag orkar, när jag orkar ;)

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Shy.

Oooohh!!! Grattis!! Lycka till! Do tell more senare! Kram!

Och tack :)

Anonym sa...

Det sket sig...

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Shy.

?

Anonym sa...

Dejten...